Buradasınız : Ana Sayfa // Aksesuar Bedavaları // Bedava Cover Girl Çanta

Bedava Cover Girl Çanta

Sponsorlu Bağlantı

 Bedava Cover Girl Çanta Bedava çanta için http://www.stardoll.com/pl/campaigns/giftcard/giftcard.php adresine gidin ve üyelik girişi yapın…

Alttaki Zrealizuj kod Bonu Upominkowego yazısının altındaki kutuya RH-6JNYPBB59 kodunu yazpıp Zrealizuj butonuna tıklayın… Bedava çanta sizindir.

Sponsorlu Bağlantı

Etiketler: , , ,



20 Yorum yapılmış " Bedava Cover Girl Çanta "

  1. MegaNatalia23 diyor ki:

    Arkadaşlar ben yaptım oluyor. Bu arada suitime gelip beni oylarsanız çok mutlu olurum. Adım görüldğü gbi MegaNatalia23 ayrıca gelirseniz dolabımda çantayı görebilirsiniz :)

  2. catrin_Tarz9 diyor ki:

    Bende denedim oldu.adım catrin_Tarz9 bakabilirsiniz :)<3

  3. karamelek32 diyor ki:

    lan yaptım oldu olacakkkkk

  4. yasemin akkus diyor ki:

    geldi teşekkür ederim :)

  5. beyza-colibebek diyor ki:

    Arkadaşlar ben yaptım oluyor. Bu arada suitime gelipbeni oylarsanız çok mutlu olurum. Adım görüldğü gbi beyza-colibebek ayrıca gelirseniz dolabımda çantayı görebilirsiniz :)

  6. selenaorva diyor ki:

    ben yaptım kodunuz geçersizdirr diyor.

  7. hhatice2000 diyor ki:

    ya bn denedim hemencecik oldu artık bunu yapamayanada yuh beni ziyaret ederseniz görebilirsiniz ve 5.5 oylarsanız çook mutlu olurum

  8. cici_ipek diyor ki:

    yaa ben yapamıyorum adım cici_ipek lütfen ziyaretçi defterime yazıp anlatın girdiğin kod geçersiz yazısı çıkıyor da ;(

  9. smlsmlsml123 diyor ki:

    Çook beğendimmm adım smlsmlsml123 elip ziaret ederseniz sevinirim :)

  10. ece zülal köse diyor ki:

    gelmiyor 2 kere denedim arkadaşlar nasıl yaptınız anlatırmısınız yoksa süresimi geçti bu arada stardoll’daki adım stardoll_ece121 arkadaşlık isteği gönderrip evime 5/5 verirseniniz hediyeyi kaparsınız

  11. enusme diyor ki:

    arkadaşlar ben de yaptım herkes gibi.benim kide olumlu :D :) beni ziyaret ederseniz sevinirim ayrıca bu bedavalar sayesinde bir sürü eşyam ve elbisem oldu elbiselerimde 2. sayfaya geçtim ßß :D :)

  12. ceren diyor ki:

    ben yapmadım anlamadım kii :s

  13. sude diyor ki:

    oldu bakın suuitime çoook güzelllllllllllllllllllllllll 5/5 oylarsanız bnde sizi oylarım + süperstarlık hediye ederim vede hediye yollarım not: sadece ilk 5 kişiye süperstarlık vericem :DDDDD

  14. senem diyor ki:

    ya beyıldım harika hemen geliyo deneyin bu arda adım debby1732 gelirseniz sevinirim :D

  15. zeynep diyor ki:

    uu süper harika hepsi geldi birsürü

  16. meryem diyor ki:

    ben yaptım adım dressysharpe yorumlarınızı bekliyorum

  17. buse diyor ki:

    paralımı

  18. Aysel diyor ki:

    oleeey!! basariyla oldu!

Yorum Yapın

 
 
Copyright © 2009 Stardoll , Stardoll Bedavaları , Stardoll Hileleri. Tüm hakları saklıdır.
Dizayn eden Stardoll Bedavalari.